Här är en till .
Kan hålla med om att man känner sig ensam ibland .
Själv bor jag i södra Örebro, har en son på 16 mån och en till på väg (bf april -07)
Mamma till en härlig liten Bastian, född juli 2005. Dessutom väntas ett litet skräp i slutet av april -07.
Här är vi plötsligt ett litet gäng närkingar + västmanlänningar... Jag är född och vorden i Västmanland så jag tycker nästan att det är sak samma! Hur litet skulle inte Örebro Län vara om det inte var litet Bergslagskommuner inblandade också!? Försvinnande litet...
Mamma till två pojkar. Axel född Mars -00 och Gustav född Juli -03
Är det läge för en Närke/Västmanlandträff då kanske?
Finns det inte ett väldigt barnvänligt Café vid statsbibblan i Örebro? Har aldrig varit där själv, men hört att det ska vara bra Emma
Jo, cafét på stadsbiblioteket är ett av de få ställen som funkar när man har vilda 1,5-åringar (som jag har) . Det finns en stor lekhörna och det brukar vara gott om småbarnsföräldrar. De har bra barnmatsmenyer också
Mamma till en härlig liten Bastian, född juli 2005. Dessutom väntas ett litet skräp i slutet av april -07.
Här är en till Närking som bor i närheten av de Blå bergen och skidanläggningarna. Jag träffar en del föräldrar redan nu men jag känner mig alltid som en utomjording i diskussion om barn och sömn Så jag hänger gärna på och fikar någon gång. Just nu jobbar jag heltid (pappa är hemma) men kanske blir det någon ledig dag innan jul eller i januari. Sen väntar vi vårt tredje barn i början på maj så jag kommer att vara hemma från 1 april